(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
Deklaracja dostępności
Petycje
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» SPRAWOZDANIA za III kwartał 2025
» Zarządzenie nr 76 2025 w sprawie wprowadzenia Regulaminu przeprowadzania okresowej oceny pracowników samorządowych na stanowiskach urzędniczych w UG Łączna
» Zarządzenie nr 75 2025 w sprawie upoważnienia pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łącznej
» Zarządzenie nr 74 2025 w sprawie zasad zwrotu kosztów zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok pracownikom Urzędu
» Zarządzenie nr 73 2025 w sprawie zasad zaopatrywania pracowników Urzędu w środki ochrony indywidualnej
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • Urząd Gminy Łączna zatrudni na zastępstwo Inspektora ds. Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami

    OGŁOSZENIE



    Urząd Gminy Łączna zatrudni na zastępstwo Inspektora ds. Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami.

    1. Zakres obowiązków (czynności) na zajmowanym stanowisku:
    1) przygotowanie materiałów niezbędnych do sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste gruntów w drodze przetargowej i bezprzetargowej, sprzedaż budynków i innych urządzeń oraz wolnych lokali i garaży w drodze przetargu, oraz sprzedaż lokali mieszkalnych w domach na rzecz najemców,

    2) przekazywanie gruntów gminnych w dzierżawę, najem i użyczenie,

    3) prowadzenie rejestru umów,

    4) prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i podziałem,

    5) komunalizacja mienia Skarbu Państwa na rzecz Gminy,

    6) regulowanie stanu prawnego nieruchomości będących we władaniu Gminy,

    7) prowadzenie spraw dotyczących numeracji porządkowej nieruchomości na wniosek stron,

    8) prowadzenie rejestru wydanych decyzji w ramach prowadzonych zadań,

    9) dokonywanie okresowej oceny aktualności studium i planów miejscowych,

    10) wydawanie za opłatą administracyjną wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łączna oraz uchwalonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i prowadzenie rejestru wydanych wypisów i wyrysów.

    2. Wymagania niezbędne:
    a) spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych,
    b) posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach o zbliżonym zakresie obowiązków,

    c) posiada wykształcenie wyższe techniczne o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na w/w stanowisku,

    d) znajomość przepisów prawnych dotyczących zakresu obowiązków. wymagań.

    3. Warunki pracy:
    a) wymiar czasu pracy: pełny etat,
    b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej – Wydział Techniczny,
    c) zatrudnienie na czas określony /zastępstwo/.
    4. Wymagane dokumenty:
    a) list motywacyjny,
    b) CV (życiorys),
    c) kserokopie świadectw pracy,
    d) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
    e) oryginał kwestionariusza osobowego,
    f) oświadczenie o niekaralności,
    Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
    z dopiskiem „Inspektor ds. budownictwa i gospodarki nieruchomościami” drogą pocztową lub osobiście w sekretariacie Urzędu do dnia 8 grudnia 2010r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
    tel. 041 2548 961
    kom. 692 359 680 ”




    Data wprowadzenia: 2010-11-29 0906
    Data upublicznienia: 2010-11-29
    Art. czytany: 6049 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna