(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja Wójta Gminy Łączna z dnia 27 marca 2024r.
» Zawiadomienie o szkoleniu Obwodowych Komisji Wyborczych w Gminie Łączna
» Zarządzenie Nr 11/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 20 marca 2024r.
» Zaproszenie do składania ofert - remont wieżyczek na Kościele w Łącznej
» Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - Wymiana pokrycia dachowego na Kościele w Łącznej
  • Prawo miejscowe
  • Uchwały Rady Gminy
  • Rok 2012
  • Uchwała Nr XIV/131/2012 Rady Gminy Łączna z dnia 27 stycznia 2012 r.

    w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Łączna na 2012 rok

    Uchwała Nr XIV/131/2012
    Rady Gminy Łączna
    z dnia 27 stycznia 2012 r.
    w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Łączna na 2012 rok

    Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d, i ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 211, art. 212 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, ust. 2 pkt 1, 2, art. 214 pkt 1, 2, art. 222 ust. 1, ust. 2 pkt 1, 2, 3, art. 231 ust. 2, art. 235, art. 236, art. 237 ust. 1, ust. 2 pkt 1, 2, 3, art. 258 ust. 1 pkt 1, 2, 3, art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.)

    Rada Gminy uchwala, co następuje:

    § 1
    Dochody budżetu gminy w wysokości 14 575 000 zł,
    z tego:
    a) dochody bieżące 12 396 348 zł
    b) dochody majątkowe 2 178 652 zł
    zgodnie z załącznikiem nr 1.
    § 2
    1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 14 910 000 zł,
    z tego: a) wydatki bieżące 11 634 259 zł
    b) wydatki majątkowe 3 275 741 zł
    zgodnie z załącznikiem nr 2.
    2. Limity wydatków na wieloletnie przedsięwzięcia planowane do poniesienia w roku budżetowym 2012 zgodnie z załącznikiem nr 3.
    3. Limity wydatków na inwestycje jednoroczne zgodnie z załącznikiem nr 4.


    4. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych, niepodlegających zwrotowi realizowane w roku budżetowym w wysokości 2 875 857 zł,
    a) wydatki bieżące 52 116 zł
    b) wydatki majątkowe 2 823 741 zł
    zgodnie z załącznikiem nr 5.
    § 3
    1. Deficyt budżetu gminy w wysokości 335 000 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
    1) kredytów w kwocie - 200 000 zł,
    2) wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie - 135 000 zł.
    2. Przychody budżetu w wysokości 1 122 200 zł, rozchody w wysokości 787 200 zł, zgodnie z załącznikiem nr 6.
    § 4
    W budżecie tworzy się rezerwy:
    1) ogólną w wysokości - 120 000 zł,
    2) celową w wysokości - 28 000 zł,
    z przeznaczeniem na zarządzanie kryzysowe

    § 5
    1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 7.
    2. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 8.
    3. Dochody i wydatki związane z pomocą rzeczową lub finansową realizowaną na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 8

    § 6
    Ustala się dochody w kwocie 65 000zł z tytułu wydawania zezwoleń
    na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 73 300 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.

    § 7
    Ustala się dochody w kwocie 10 000 zł z tytułu opłat pobieranych na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska1) (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) oraz wydatki w kwocie 29 295 zł
    na realizację zadań określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska1) (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.).
    § 8
    1. Plan przychodów i kosztów w łącznej kwocie (zbiorczo), dla samorządowych zakładów budżetowych: przychody – 1 277 300 zł, wydatki – 1 277 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 9.
    2. Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie dla wydzielonych rachunków dochodów jednostek budżetowych: dochody – 162 825 zł; wydatki – 162 825 zł, zgodnie z załącznikiem nr 10.
    § 9
    1. Dotacje przedmiotowe zgodnie z załącznikiem nr 11.
    2. Dotacje podmiotowe zgodnie z załącznikiem nr 12.
    3. Dotacje celowe zgodnie z załącznikiem nr 13.

    § 10
    Ustala się limity zobowiązań tytułu kredytów i pożyczek ,
    1) na sfinansowania planowanego deficytu budżetu w łącznej kwocie 200 000 zł, w tym:
    a) kredyty - 200 000 zł,
    2) na spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań 600 000 zł , w tym:
    a) kredyty 600 000 zł


    § 11
    Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów do kwot wynikających z limitów, o których mowa w § 10 niniejszej uchwały .





    § 12
    Upoważnia się Wójta do:
    1) dokonywania przeniesień planu wydatków na uposażenia i wynagrodzenia
    ze stosunku pracy między rozdziałami i paragrafami wydatków oraz do przeniesień pomiędzy planem wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy i planem innych wydatków bieżących, w ramach działów klasyfikacji budżetowej w budżecie gminy,
    2) przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków,
    3) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.

    § 13
    Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi.

    § 14

    Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2012 roku
    i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.


    Data wprowadzenia: 2012-03-02 1418
    Data upublicznienia: 2012-03-02
    Art. czytany: 2601 razy

    » załącznik do uchwały - rozmiar: 195584 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna