|
|
|
|
Prawo miejscowe Zarządzenia Wójta Gminy 2013R
|
|
ZARZĄDZENIE NR 31/2013 Wójta Gminy Łączna z dnia 26 sierpnia 2013r.
w sprawie: powołania Biura Projektu ds. realizacji wniosku pod tytułem „Wyrównywanie szans w Gminie Łączna” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wyk
ZARZĄDZENIE NR 31/2013
Wójta Gminy Łączna
z dnia 26 sierpnia 2013r.
w sprawie: powołania Biura Projektu ds. realizacji wniosku pod tytułem „Wyrównywanie szans
w Gminie Łączna” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U.
z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.), oraz w związku z realizacją umowy nr UDA-POKL.09.01.02-26-125/13-00 podpisanej w dniu 21 sierpnia 2013r. pomiędzy Gminą Łączna a Samorządem Województwa Świętokrzyskiego / Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego w Kielcach:
WÓJT GMINY zarządza, co następuje:
§ 1
1. Powołuję Biuro Projektu ds. realizacji projektu pod tytułem „Wyrównywanie szans w Gminie Łączna” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych
i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych z siedzibą w Zespole Szkół w Łącznej – Kamionki 63, 26-140 Łączna
2. W skład Biura Projektu wchodzą niżej wymienione stanowiska:
- Koordynator projektu - umowa zlecenie,
- Asystenci Koordynatora – 3 osoby – umowa zlecenie,
- Księgowa projektu (2osoby) – dodatek specjalny
3. Biuro Projektu powołuje się na czas realizacji projektu od dnia podpisania zarządzenia do 30.06.2015 r.
4. Biuro Projektu funkcjonuje na zasadach referatu, którym kieruje Wójt Gminy. Nadzór nad pracami Biura Projektu oraz określenie zakresu obowiązków poszczególnych członków ustala Wójt Gminy.
5. Biuro w zakresie spraw nieuregulowanych instrukcjami i procedurami, których konieczność sporządzenia i wdrożenia wynika z Umowy o dofinansowanie Projektu, funkcjonuje na zasadach ustalonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.
6. Stanowiska pracy, o których mowa w § 1 ust. 2 będą obsadzane w zależności od potrzeb wynikających z etapu realizacji projektu.
§ 2
Do obowiązków Koordynatora Projektu należy w szczególności:
1. przestrzeganie instrukcji i procedur wdrażania projektu zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej (Samorządu Województwa Świętokrzyskiego/Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego w Kielcach, Instytucji Zarządzającej-Ministerstwa Rozwoju Regionalnego) i innych instytucji zaangażowanych w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
2. kierowanie i nadzór nad pracami kadry projektu,
3. nadzór nad sporządzaniem i zatwierdzaniem sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektu,
4. nadzór nad przygotowaniem niezbędnych materiałów i analiz,
5. niezwłoczne informowanie ŚBRR o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwe wykonanie projektu oraz przedkładanie propozycji rozwiązań,
6. zapewnienie odpowiedniej współpracy z Dyrektorami Szkół biorących udział w projekcie,
7. wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez ŚBRR/ Wójta Gminy związanych
z projektem,
8. sporządzanie i nadzór nad zatwierdzaniem sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektu.
9. sporządzanie wniosków o płatność, prowadzenie wymaganej sprawozdawczości,
10. przygotowanie Harmonogramów Realizacji Projektu, Harmonogramów Płatności
i Harmonogramów rzeczowo-finansowych.
Do zadań Asystentów Koordynatora należy m.in.:
1. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad zajęciami dodatkowymi realizowanymi w Zespole Szkół w Łącznej oraz Szkole Podstawowej w Goździe w ramach projektu „Wyrównywanie szans w Gminie Łączna”,
2. udział w pracach Zespołu ds. Projektu,
3. dokumentowanie czynnego udziału dzieci w projekcie - robienie zdjęć, list obecności, itp.
4. organizacja prac nauczycieli prowadzących zajęcia dodatkowe na terenie szkoły,
5. ustalanie terminów zajęć dodatkowych,
6. pomoc w przeprowadzeniu rekrutacji uczestników projektu,
7. pomoc w promocji projektu,
8. kontakty z rodzicami, informowanie ich o postępach w nauce dzieci dzięki udziałowi
w projekcie,
9. informowanie Koordynatora o problemach w realizacji projektu,
10. czynny udział w organizacji wyjazdów edukacyjnych,
11. inne zlecone przez Koordynatora
Księgowe (2 osoby) - zwiększenie zadań polega na wykonywaniu niżej wymienionych czynności na rzecz projektu „Wyrównywanie szans w Gminie Łączna”
1. sporządzaniu list płac, obliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, wynagrodzeń za urlop wypoczynkowy, ekwiwalentów, nagród, itp.
2. sporządzaniu zestawień list płac,
3. terminowe przygotowywanie wypłat wynagrodzeń,
4. prowadzeniu rozliczeń z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych (prawidłowe ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie informacji rocznych),
5. prowadzeniu rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie ubezpieczeń społecznych,
6. prowadzeniu kartotek wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w projekcie,
7. przygotowaniu niezbędnych informacji z zakresu wypłat wynagrodzeń dla celów planowania
i sprawozdawczości,
8. prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych
i prawnych w księgach rachunkowych.
9. prowadzenie księgowości projektu w zakresie budżetu Gminy,
10. opisywanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
11. sporządzenie przelewów,
12. księgowaniu na kontach syntetycznych i analitycznych oraz sporządzanie zestawień obrotów
i sald projektu POKL,
13. kompletowaniu w porządku chronologicznym dokumentów finansowo-księgowych,
§ 3
Wójt Gminy zatrudnia pracowników Biura Projektu spośród kandydatów wyłonionych w ramach przetargu bądź na podstawie innych przepisów prawa obowiązujących w Urzędzie Gminy Łączna lub innej formy zapisanej we wniosku o dofinansowanie.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Data wprowadzenia: 2014-01-23 1302 Data upublicznienia: 2014-01-23 Art. czytany: 3281 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Gminy Łączna
Czerwona Górka 1B
26 - 140 Łączna
tel. 041/25 - 48 - 960
fax. 041/25-48-977
Godziny otwarcia:
Poniedziałek
7.30-16.00
Wtorek - Czwartek
7.30-15.30
Piątek
7.30-15.00
Kasa czynna:
poniedziałek - piątek
8.00-13.30
ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
Starostwo Powiatowe
w Skarżysku-Kamiennej
www.spskarzysko.bip.doc.pl
Dziennik Ustaw
http://dziennikustaw.gov.pl
Monitor Polski
http://monitorpolski.gov.pl
|
|
|