(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» odpowiedź na wniosek RIO
» wniosek RIO w sprawie realizacji wniosku pokontrolnego nr 23
» odpowiedź na wystąpienie pokontrolne RIO
» wystąpienie pokontrolne RIO 2023
» sprawozdanie z audytu za II półrocze 2023
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO REFERENT DS. PODATKÓW

    WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE


    1. Określenie stanowiska urzędniczego:
    Referent ds. podatków

    2. Wymagania niezbędne (formalne):
    1. spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych, tj.:
    - obywatelstwo polskie
    - posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na
    określonym stanowisku
    - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw
    publicznych
    - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
    - nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie
    - cieszy się nieposzlakowaną opinią
    2. preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne


    3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
    a) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
    b) praktyczna znajomość programów komputerowych: Excel, Word,
    c) doświadczenie w zakresie egzekucji należności
    Uwaga: Wyniki postępowania to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełnienia powyższych wymagań.

    4. Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku:

    1. współpraca z merytorycznymi pracownikami w Wydziale Finansowym w przygotowywaniu deklaracji podatkowych.
    2. Sporządzanie kwartalnych, rocznych i końcowych sprawozdań dotyczących podatku VAT.
    3. prowadzenie w księgach rachunkowych ewidencji wpłat i zwrotów podatku
    4. prowadzenie dokumentacji płacowej i rozliczeń z ZUS
    5. rozliczenia z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego oraz podatku VAT.
    6. wszczynanie postępowań egzekucyjnych, sporządzanie tytułów wykonawczych


    5. Warunki pracy:
    1. wymiar czasu pracy: pełny etat
    2. miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej - Wydział Finansowy,
    3. pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na okres nieokreślony.



    6. Wymagane dokumenty:

    a) list motywacyjny,
    b) CV (życiorys)
    c) dokumenty potwierdzające wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
    d) oświadczenie o niekaralności.
    e) kwestionariusz osobowy


    7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

    Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
    z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referenta ds. Podatków ” drogą pocztową lub osobiście w kancelarii Urzędu do dnia 15 lutego 2007 roku.
    O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Łącznej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

    Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

    Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Łącznej.
    Osobą upoważnioną do kontaktu jest Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
    tel. 41 2548 961
    tel. 692 359 680



    Data wprowadzenia: 2007-02-01 1404
    Data upublicznienia: 2007-02-01
    Art. czytany: 5284 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek
    Rejestr zmian:
    2007-02-01
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna