(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Rejestr dziennych opiekunów
» INFORMACJA O NABORZE na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Łączna
» Harmonogram odbioru odpadów komunalnych za miesiąc styczeń 2025 r.
» informacja o naborze - dzienny opiekun
» zarządzenie nr 67/2024 z dn. 16.12.2024
  • Przetargi
  • 2021
  • Przetarg nieograniczony: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Łączna ...

    Ogłoszenie o zamówieniu
    Usługi
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
    zamieszkałych w Gminie Łączna ...
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
    1.1.) Rola zamawiającego
    Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
    1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łączna
    1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010180
    1.5) Adres zamawiającego
    1.5.1.) Ulica: Czerwona Górka 1b
    1.5.2.) Miejscowość: Łączna
    1.5.3.) Kod pocztowy: 26-140
    1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
    1.5.5.) Kraj: Polska
    1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
    1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
    1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laczna.bip.doc.pl
    1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
    jednostka samorządu terytorialnego
    1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
    SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
    2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
    Zamówienia publicznego
    2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
    2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
    w Gminie Łączna ...
    2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bae8680d-2815-11ec-b885-f28f91688073
    2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226573/01
    2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
    2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08 14:33
    2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
    Ogłoszenie nr 2021/BZP 00226573/01 z dnia 2021-10-08
    2021-10-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
    2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
    94 ustawy: Nie
    2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
    współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
    2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
    Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
    SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
    3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
     https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
    3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
    3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
    komunikacji elektronicznej: Tak
    3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
    komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.uglaczna.bip.doc.pl
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
    Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane
    są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający
    dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
    kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail
    [email protected]. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
    elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w
    rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
    przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
    komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
    elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
    są ogólnie dostępne: Nie
    3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
    3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
    polski
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
    4.1.2.) Numer referencyjny: T.271.3.2021
    4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
    4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
    odrębnego postępowania: Nie
    4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
    4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
    przedmiotu zamówienia: Nie
    Ogłoszenie nr 2021/BZP 00226573/01 z dnia 2021-10-08
    2021-10-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
    4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na:
    1) odbieraniu odpadów komunalnych bezpośrednio ze wszystkich nieruchomości, na których
    zamieszkują mieszkańcy,
    2) odbiór i transport odpadów komunalnych z punktu selektywnego zbierania odpadów
    komunalnych, zwanego dalej PSZOK na terenie Gminy Łączna. PSZOK prowadzi zbiórkę
    dostarczonych, we własnym zakresie przez właścicieli wszystkich nieruchomości, na których
    zamieszkują mieszkańcy, odpadów komunalnych
    3) Wyposażenie PSZOK w pojemniki
    4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
    4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
    90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi
    ekologiczne
    90512000-9 - Usługi transportu odpadów
    90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
    podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert
    4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania
    i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
    • Oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
    • Oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie.
    • Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
    • Wniesiono poprawnie wadium.
    2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową
    zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków
    przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
    3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów
    ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru
    najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną
    punktację: punktacja 0-100 pkt
    4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert
    przedstawione poniżej:
    a) cena – 60 pkt
    kryterium ceny oceniane będzie na podstawie ceny ofertowej brutto podanej w formularzu ofertowym i
    przeliczone wg wzoru:
    Oferta najtańsza spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów.
    Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
    Cn / Cof.b. x 60 = ilość punktów, gdzie:
    Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych,
    Ogłoszenie nr 2021/BZP 00226573/01 z dnia 2021-10-08
    2021-10-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
    Cof.b – cena oferty badanej nie odrzuconej,
    60 – wskaźnik stały
    b) prowadzenie akcji promocyjnej, konkursów z nagrodami w zakresie selektywnej zbiórki odpadów
    komunalnych w placówkach oświatowych na terenie gm. Łączna na cały okres trwania umowy – 10pkt
    Kryterium prowadzenia akcji promocyjnej (konkursy) wraz z nagrodami oceniane będzie na podstawie
    ilości przeprowadzonych akcji promocyjnych, konkursów w placówkach oświatowych na terenie gm.
    Łączna
    3 i więcej akcji edukacyjnych (min. I półrocze 2022x1 akcja, II półrocze 2022 x 2 akcje – 10 pkt
    2 akcje edukacyjne (I półrocze 2022 x 1 akcja, II półrocze 2022 x 1 akcja) –5 pkt
    c) aspekt środowiskowy – 30 pkt.
    􀀀 Za brak posiadania przez Wykonawcę samochodu do odbioru odpadów komunalnych spełniających
    normy emisji spalin EURO 5 Zamawiający przyzna 0 pkt.
    􀀀 Za posiadanie przez Wykonawcę jednego samochodu do odbioru odpadów komunalnych
    spełniających normy emisji spalin EURO 5 Zamawiający przyzna 5 pkt.
    􀀀 Za posiadanie przez Wykonawcę dwóch samochodów do odbioru odpadów komunalnych
    spełniających normy emisji spalin EURO 5 Zamawiający przyzna 15 pkt.
    􀀀 Za posiadanie przez Wykonawcę czterech i więcej samochodów do odbioru odpadów komunalnych
    spełniających normy emisji spalin EURO 5 Zamawiający przyzna 30 pkt.
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium:
    inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: b) prowadzenie akcji promocyjnej, konkursów z nagrodami w zakresie
    selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w placówkach oświatowych na terenie gm. Łączna na cały
    okres trwania umowy
    4.3.6.) Waga: 10
    Kryterium 3
    4.3.4.) Rodzaj kryterium:
    aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
    4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt środowiskowy
    4.3.6.) Waga: 30
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
    lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
    5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
    Ogłoszenie nr 2021/BZP 00226573/01 z dnia 2021-10-08
    2021-10-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
    5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
    Art. 109 ust. 1 pkt 1
    Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
    Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
    Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
    Art. 109 ust. 1 pkt 3
    Art. 109 ust. 1 pkt 4
    Art. 109 ust. 1 pkt 5
    Art. 109 ust. 1 pkt 6
    Art. 109 ust. 1 pkt 7
    Art. 109 ust. 1 pkt 8
    Art. 109 ust. 1 pkt 9
    Art. 109 ust. 1 pkt 10
    5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
    5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 108 oraz 109 ust.
    p.z.p;
    2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
    a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
    z odrębnych przepisów
    Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
    - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
    właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu
    czystości i porządku w gminie (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 888),
    - wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i
    gospodarujących odpadami, o których mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o
    odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 779, 784), prowadzonym przez Marszałka Województwa – w
    zakresie transportowania odpadów, Zamawiający zweryfikuje w Bazie Danych o Odpadach
    (BDO) czy zakres wpisu obejmuje transport odpadów objętych zamówieniem,
    b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
    Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę a w
    przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
    odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
    zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł
    c) zdolności technicznej lub zawodowej
    5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
    5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
    Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
    wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 10 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych
    Ogłoszenie nr 2021/BZP 00226573/01 z dnia 2021-10-08
    2021-10-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
    środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
    1.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
    wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
    okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
    zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały
    wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
    inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku
    świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
    b) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
    właścicieli nieruchomości, o którym mowa przepisie art. 9bustawy z dnia 13 września 1996 roku o
    utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 z poźn. zm.), w zakresie
    wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem – w odniesieniu do warunku
    określonego w pkt. 2 SWZ,
    c) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i
    gospodarujących odpadami (rejestr BDO) zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o
    odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 2
    SWZ
    1.2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
    głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na
    odbiorze odpadów komunalnych przez okres co najmniej 12 miesięcy o łącznej masie minimum 700
    Mg, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
    zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
    2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
    2.1. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w
    celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania
    2.2. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
    przedmiotem zamówienia.
    2.3. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
    a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;
    b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
    publiczne tytułem środka karnego,
    -sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
    2.4. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie
    zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt1 ustawy Pzp
    zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
    Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
    Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z
    opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
    oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
    samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
    konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086)
    odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
    Działalności Gospodarczej
    oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt
    8.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
    5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
    udziału w postępowaniu: wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów
    komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o
    utrzymaniu czystości i porządku w gminie (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 888),
    Ogłoszenie nr 2021/BZP 00226573/01 z dnia 2021-10-08
    2021-10-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
    - wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących
    odpadami, o których mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z
    2021 r. poz. 779, 784), prowadzonym przez Marszałka Województwa – w zakresie transportowania
    odpadów, Zamawiający zweryfikuje w Bazie Danych o Odpadach (BDO) czy zakres wpisu obejmuje
    transport odpadów objętych zamówieniem,
    b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
    Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę a w przypadku
    jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
    cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co
    najmniej 200 000,00 zł
    c) zdolności technicznej lub zawodowej
    Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
    - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3
    lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to
    w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości
    w ilości nie mniejszej niż 700 Mg wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
    i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy
    te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    dysponuje w celu wykonania zamówienia publicznego następującymi narzędziami, wyposażeniem
    zakładu lub urządzeniami technicznymi (wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
    zasobami
    dysponuje w celu wykonania zamówienia publicznego bazą magazynowo – transportową
    5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
    Szczegółowy wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów opisano w SWZ
    5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
    5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
    Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty te
    powinny być aktualne na dzień ich złożenia.
    Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki
    dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub
    Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych,
    aktualnych na dzień ich złożenia.
    Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może
    je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
    publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
    podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym
    mowa w pkt III.1 SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków, a także gdy podmiotowym
    środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o
    którym mowa w pkt III.1 SWZ.
    Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które
    Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i
    aktualność.
    Jeżeli Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne lub
    zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia
    lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez
    względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia
    postępowania.
    5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
    Szczegółowy wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów opisano w SWZ
    SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
    Ogłoszenie nr 2021/BZP 00226573/01 z dnia 2021-10-08
    2021-10-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
    6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
    6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
    6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
    6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
    1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
    wadium w wysokości: 10 000,00 zł
    2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7
    ustawy, tj.:
    1) pieniądzu,
    2) gwarancjach bankowych,
    3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
    4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy
    z dnia 27 listopada 2014 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj Dz. U.
    z 2020 r. poz. 299).
    6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
    6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
    udzielenie zamówienia:
    1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
    1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
    zobowiązania,
    2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
    w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje
    pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;
    3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną;
    fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka
    korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;
    4) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed
    zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych
    Wykonawców.
    6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
    zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
    Tak
    SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
    7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
    7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
    7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
    Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 2 do SWZ.
    7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
    związane z realizacją zamówienia: Nie
    SEKCJA VIII – PROCEDURA
    8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 09:00
    Ogłoszenie nr 2021/BZP 00226573/01 z dnia 2021-10-08
    2021-10-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
    8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia lub
    wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia
    oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu do dnia 18.10. 2021 r. do
    godziny 09:00. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem mini portalu na elektroniczną skrzynkę
    podawczą: Urzędu Gminy Łączna
    8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 13:00
    8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
    Ogłoszenie nr 2021/BZP 00226573/01 z dnia 2021-10-08
    2021-10-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi


    Data wprowadzenia: 2021-10-08 1436
    Data upublicznienia: 2021-10-08
    Art. czytany: 1911 razy

    » SWZ+załączniki - rozmiar: 1007104 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
    Rejestr zmian:
    2021-10-08
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna