(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» informacja o naborze - dzienny opiekun
» zarządzenie nr 67/2024 z dn. 16.12.2024
» OGŁOSZENIE W SPRAWIE LIKWIDACJI STOWARZYSZENIA
» OBWIESZCZENIE Wojewody Świętokrzyskiego
» Obwieszczenie Dyrektora Zarządu zlewni w Kielcach
  • Urząd Gminy
  • Regulamin organizacyjny
  • Rok 2003
  • ZASADY PODPISYWANIA PISM

    ZASADY PODPISYWANIA PISM

    Załącznik Nr 2

    ZASADY PODPISYWANIA PISM

    § 1
    Wójt podpisuje:
    1. zarządzenia, regulaminy i okólniki wewnętrzne,
    2. pisma związane z reprezentowaniem Gminy na zewnątrz,
    3. pisma zawierające oświadczenia woli w zakresie zarządu mieniem Gminy,
    4. odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące kierowników Wydziałów,
    5. decyzje z zakresu administracji publicznej, do których wydawania w jego imieniu nie upoważnił pracowników Urzędu,
    6. pełnomocnictwa i upoważnienia do działania w jego imieniu, w tym pisma wyznaczające osoby uprawnione do podejmowania czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Urzędu,
    7. pisma zawierające oświadczenia woli Urzędu jako pracodawcy,
    8. pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy przed sądami i organami administracji publicznej,
    9. odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
    10. pisma zawierające odpowiedzi a postulaty mieszkańców, zgłaszane za pośrednictwem radnych,
    11. inne pisma, jeśli ich podpisywanie Wójt zastrzegł dla siebie.
    § 2
    Sekretarz i Skarbnik podpisują pisma pozostające w zakresie ich zadań, nie zastrzeżone do podpisu Wójta.
    § 3
    Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego i jego zastępca podpisują pisma pozostające w zakresie ich zadań.
    § 4
    Kierownicy Wydziałów podpisują:
    1. pisma związane z zakresem działania Wydziałów, nie zastrzeżone do podpisu Wójta,
    2. decyzje administracyjne oraz pisma w sprawach do załatwiania których zostali upoważnieni przez Wójta,
    3. pisma w sprawach dotyczących organizacji wewnętrznej Wydziałów i zakresu zadań dla poszczególnych stanowisk.
    § 5
    Kierownicy Wydziałów określają rodzaje pism, do podpisywania których są upoważnieni ich zastępcy lub inni pracownicy.
    § 6
    Pracownicy przygotowujący projekty pism, w tym decyzji administracyjnych, parafują je swoim podpisem, umieszczonym na końcu tekstu projektu z lewej strony.







    Data wprowadzenia: 2004-01-19 1020
    Data upublicznienia: 2004-01-19
    Art. czytany: 7492 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Brzeziński
    Rejestr zmian:
    2004-01-19
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Brzeziński
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna