(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» OGŁOSZENIE O WYNIKACH NABORU na stanowisko pracy: Sekretarz Gminy w Urzędzie Gminy Łączna
» Informacja o naborze na stanowisko konserwator - palacz
» Rejestr dziennych opiekunów
» INFORMACJA O NABORZE na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Łączna
» Harmonogram odbioru odpadów komunalnych za miesiąc styczeń 2025 r.
  • Prawo miejscowe
  • Zarządzenia Wójta Gminy
  • 2014R
  • Zarządzenie Nr 55/2013 Wójta Gminy Łączna z dnia 20 listopada 2014 roku

    w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Gminy Łączna.

    Zarządzenie Nr 55/2013
    Wójta Gminy Łączna
    z dnia 20 listopada 2014 roku


    w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Gminy Łączna.


    Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( tekst jednolity
    Dz. U. z 2013 r. poz.330 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:


    § 1.

    1. Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątkowych będących na stanie Gminy Łączna według stanu na dzień 31 grudnia 2014 roku.

    § 2

    2.1. Inwentaryzację drogą spisu z natury w formie protokołu kontroli kasy wraz
    z porównaniem z zapisami w raportach kasowych obejmującą:
    a) środki pieniężne
    b) druki ścisłego zarachowania
    c) czeki
    d) kwitariusze przychodowe
    e) gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe złożone jako zabezpieczenia należytego wykonania umów
    dokona komisja inwentaryzacyjna w następującym składzie osobowym:
    - Alicja Miernik – przewodnicząca
    - Agnieszka Wołoszczak – członek
    - Joanna Paryska – członek
    2.2 Inwentaryzację w drodze uzyskania potwierdzenia sald od kontrahentów obejmującą:
    a) należności, z wyjątkiem należności spornych i wątpliwych,
    b) środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych ( w tym środki pieniężne na lokatach, stanowiących zabezpieczenie należytego wykonania umów).
    dokona komisja inwentaryzacyjna w następującym składzie osobowym:
    - Joanna Mazurek – przewodnicząca
    - Joanna Paryska – członek
    - Alicja Miernik – członek
    2.3 Inwentaryzację w drodze weryfikacji dokumentów z zapisami w księgach obejmującą:
    a) należności i zobowiązania publicznoprawne,
    b) należności i zobowiązania wobec pracowników,
    c) należności i zobowiązania wobec osób nie prowadzących ksiąg rachunkowych
    dokona komisja inwentaryzacyjna w następującym składzie osobowym:
    - Alicja Miernik – przewodnicząca
    - Joanna Mazurek – członek




    2.4 Inwentaryzację w drodze weryfikacji poprzez porównanie danych ksiąg rachunkowych
    z danymi wynikającymi z dokumentów źródłowych, a także aktualnym stanem rzeczywistym obejmującą:
    a) grunty,
    b) środki trwały do których dostęp jest utrudniony,
    c) wartości niematerialne i prawne.
    d) środki trwałe w budowie
    2.5 Inwentaryzację w drodze spisu z natury obejmującą;
    a) środki trwałe,
    b) pozostałe środki trwałe,
    c) wyposażenie
    Inwentaryzację , o której mowa w pkt. 2.4 i pkt. 2.5 dokona komisja inwentaryzacyjna
    w następującym składzie osobowym:
    - Anna Kopeć – przewodnicząca
    - Marcin Moćko – członek
    - Jadwiga Kołsut Pawłowicz- członek

    Termin rozpoczęcia inwentaryzacji, o której mowa w pkt.2.4 i pkt.2.5 od 24 listopada
    2014 roku , a zakończenia do 15 stycznia 2015 r. według stanu na dzień 31.12.2014 r.

    § 3

    Zobowiązuję komisje do przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych, przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów
    o inwentaryzacji , oraz właściwego, dokładnego i rzetelnego przeprowadzenia inwentaryzacji zgodnie ze stanem faktycznym.

    § 4

    Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącym komisji inwentaryzacyjnych.

    § 5

    Nadzór nad realizacją zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy.

    § 6

    Wyniki inwentaryzacji, rozpatrzone oraz rozliczone nadwyżki i niedobory należy ująć
    w księgach rachunkowych okresu sprawozdawczego.

    § 7

    Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.


    Data wprowadzenia: 2015-01-16 1144
    Data upublicznienia: 2015-01-16
    Art. czytany: 3646 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Joanna Kopytek
    Rejestr zmian:
    2015-01-16
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna