|
|
|
|
|
|
SPORZĄDZENIE AKTU ZGONU
Miejsce załatwienia Urząd Gminy w Łącznej, Kamionki 60 budynek Nr 1, parter pokój nr 6
Wymagane dokumenty a) karta zgonu wydana przez służbę zdrowia
b) dowód osobisty osoby zmarłej
Miejsce odbioru Urząd Gminy w Łącznej(w godzinach urzędowania).
Opłaty 1 egzemplarz zwolniony z opłaty.
Termin załatwienia Niezwłocznie.
Tryb odwoławczy
Uwagi Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od dnia śmierci w USC miejsca tego zdarzenia. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu.
Podstawa prawna Prawo o aktach stanu cywilnego ( z dn. 28 listopada 2014r.)
Opracował Z-ca kierownika USC Marian Pierzak.
Akceptował Sekretarz Gminy Mirosław Kopytek
Data wprowadzenia: 2017-01-31 1000 Data upublicznienia: 2017-01-31 Art. czytany: 1698 razy
|
Wiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek Autor dokumentu: Mirosław Kopytek
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Gminy Łączna
Czerwona Górka 1B
26 - 140 Łączna
tel. 041/25 - 48 - 960
fax. 041/25-48-977
Godziny otwarcia:
Poniedziałek
7.30-16.00
Wtorek - Czwartek
7.30-15.30
Piątek
7.30-15.00
Kasa czynna:
poniedziałek - piątek
8.00-13.30
ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
Starostwo Powiatowe
w Skarżysku-Kamiennej
www.spskarzysko.bip.doc.pl
Dziennik Ustaw
http://dziennikustaw.gov.pl
Monitor Polski
http://monitorpolski.gov.pl
|
|
|