|
|
|
|
|
|
SPORZĄDZENIE AKTU ZGONU
Miejsce załatwienia Urząd Gminy w Łącznej, Kamionki 60 budynek Nr 1, parter pokój nr 6
Wymagane dokumenty a) karta zgonu wydana przez służbę zdrowia
b) dowód osobisty osoby zmarłej
Miejsce odbioru Urząd Gminy w Łącznej(w godzinach urzędowania).
Opłaty 1 egzemplarz zwolniony z opłaty.
Termin załatwienia Niezwłocznie.
Tryb odwoławczy
Uwagi Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od dnia śmierci w USC miejsca tego zdarzenia. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu.
Podstawa prawna Prawo o aktach stanu cywilnego ( z dn. 28 listopada 2014r.)
Opracował Z-ca kierownika USC Marian Pierzak.
Akceptował Sekretarz Gminy Mirosław Kopytek
Data wprowadzenia: 2017-01-31 1000 Data upublicznienia: 2017-01-31 Art. czytany: 1770 razy
|
Wiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek Autor dokumentu: Ewa Wawrzeńczyk
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|