|
|
|
|
Jednostki organizacyjne Zakład Gospodarki Komunalnej w Łączna Przetargi
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej
Łączna, 12.05.2017r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia
należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK.
I. ZAMAWIAJĄCY:
I.1 Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna, woj. Świętokrzyskie
Tel. 41 2548465 e-mail [email protected]
I.2 Rodzaj Zamawiającego: administracja samorządowa
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1 Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna zwraca się o przesłanie oferty na
monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym instalacji kamer oraz monitoring mienia
należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK.
II.2 Celem zapytania ofertowego jest wyłonienie Wykonawcy na:
1. Wykonania systemu alarmowego w budynku biurowym ZGK Łączna
2. Wykonanie instalacji TV terenu bazy
3. Kompleksowego monitoringu mienia należącego do Zakładu.
III. Zakres rzeczowy
Zakres rzeczowy postępowania obejmuje:
a) Wykonanie instalacji systemu alarmowego
- Montaż centrali alarmowej 1 szt.
- Montaż szyfratora 1 szt.
- Montaż czujek ruchu 15 szt.
- Montaż sygnalizatorów 2 szt.
- Montaż akumulatora żelowego 2 szt.
- Pozostałe materiały i urządzenia
konieczne do prawidłowego
działania instalacji alarmowej 1 kpl
b) Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV
- Montaż kamer TV 2 szt.
- Montaż rejestratora 1 szt.
- Pozostałe materiały i urządzenia
konieczne do prawidłowego
działania instalacji TV 1 kpl
c) Abonament i gotowość serwisowa za 12 m-cy
- Wykonanie usługi monitorowania budynku
- Wykonanie usług serwisowych
zamontowanych urządzeń
W celu dokonania dokładnej wyceny Wykonawcy mogą się zapoznać z przedmiotem zamówienia, w dniu
17 maja w godzinach 9.00 – 11.00 po uprzednim skontaktowaniu się z Zamawiającym pod adresem e-mail: [email protected] lub nr telefonu 41 2548465
IV. WYMAGANIA
Wykonawca powinien posiadać
1. Koncesję MSWiA na działalność w zakresie ochrony osób i mienia.
2. Polisę ubezpieczeniową wymaganą przez MSWiA.
3. Doświadczenie w zakresie ochrony osób i mienia.
V. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie następujących czynności:
a) zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz obiektu,
b) reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami antywłamaniowymi,
c) monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie
bazy ZGK.
d) archiwizacja danych pochodzących z monitoringu
e) zapewnienie środków łączności z grupą interwencyjną.
f) zapewnienie interwencji patrolu niezwłocznie przez patrole interwencyjne.
g) Wykonawca będzie zobowiązany do monitoringu mienia 24 h 7 dni w tygodniu.
VI. Termin wykonania zamówienia.
Wykonawca będzie realizował zamówienie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z 3-miesięcznym terminem wypowiedzenia.
Termin realizacji zamówienia: od 16 czerwca 2017 do 15 czerwca 2018r.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT I WAGI PUNKTOWE
1. Składniki cząstkowe ceny ryczałtowej netto
d) Wykonanie instalacji systemu alarmowego …………………………….. PLN
e) Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV …………………………….. PLN
f) Abonament i gotowość serwisowa za 12 m-cy …………………………….. PLN
RAZEM wartość netto ……………………………… PLN
Podatek VAT ………………………………. PLN
Wartość oferty brutto ……………………………… PLN
2. Cena będzie stanowiła 100% wartości oceny ogólnej
Oferta najkorzystniejsza, to taka, która uzyska najwyższą ilość punktów. Punkty będą przyznawane zgodnie z poniższym algorytmem:
Kryterium 1:
Najniższa cena
----------------------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów
Cena oferowana
VIII. WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Do złożenia oferty nie mogą przystąpić Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo
lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między ZGK lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zakładu
lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań (ZAŁĄCZNIK 3)
2. Do złożenia oferty mogą przystąpić Wykonawcy, w stosunku, do których nie zachodzą podstawy
do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie (ZAŁĄCZNIK 2)
IX. TERMIN I MIESJCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu w biurze Zamawiającego:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej
Łączna 115
26-140 Łączna
osobiście lub pocztą w terminie do dnia 25 maja 2017 do godziny 14.00.
Oferta powinna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” – załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaniem:
- Nazwa i adres zamawiającego
- Napis: „ nie otwierać przed dniem (termin otwarcia ofert)
- Nazwa i adres oferenta
- Dopisek:
„Monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK”.
X. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy złożyć następujące dokumenty:
1. Formularz cenowy oferty
2. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia
3. Oświadczenie o braku powiązań
XI. GWARANCJA
Wykonawca powinien udzielić gwarancji na wykonanie usługi na okres 12 m-cy licząc od daty podpisania umowy
XII. POZOSTAŁE WARUNKI
1. Oferent/ci, którego propozycja usługi oceniona zostanie, jako najkorzystniejsza, zobowiązany zostanie do podpisania z Zamawiającym umowy.
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: zostanie przekazana telefonicznie i drogą elektroniczną Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
3. Do kontaktów i wyjaśnień ze strony Zamawiającego upoważniony jest :
Pan Marek Walkowicz Kierownik Zakładu
Tel. 510 096 627 w godz. 7:30-15:30
adres e-mail: [email protected]
XIII. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA:
1. Formularz cenowy oferty
2. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia
3. Oświadczenie o braku powiązań
Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej
mgr inż. Marek Walkowicz
…………………………………
podpis
Załącznik Nr 1
..............................................
pieczęć firmowa lub dane teleadresowe Oferenta
F O R M U L A R Z O F E R T Y
na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia
należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK.
Ja, niżej podpisany:................................................................................................................................
działając w imieniu i na rzecz Oferenta
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
pełna nazwa i dane teleadresowe Oferenta
Oferuję wykonanie zamówienia za cenę brutto ......................... PLN.
Termin płatności: …………………… dni
1. Gwarantuję, że przedmiot zamówienia wykonam w terminach określonych w zapytaniu ofertowym przeprowadzanym zgodnie z zasadą konkurencyjności.
2. Oświadczam, że zapoznałem/am się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszę do jej treści żadnych zastrzeżeń.
3. Oświadczam, że zapoznałem/am się z wzorem umowy, akceptujemy go bez zastrzeżeń
i w wypadku wyboru naszej oferty, zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach w nim określonych, w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.
Załączniki do Oferty:
1. F O R M U L A R Z O F E R T Y
2. OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
3. OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ
Data ……………………….
..………………………………………………
Pieczęć i podpis Wykonawcy
Załącznik Nr 2
……………………………………… …….........................................
(dane Oferenta) miejscowość, data
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Dane Oferenta:....................................................................................................................
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu, dotyczące w szczególności:
1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. posiadam wiedzę i doświadczenie,
3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
Nie podlegam wykluczeniu z przedmiotowego postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
.................................................................................
podpis i pieczęć osoby/osób uprawnionej/ych
do reprezentowania Oferenta
Załącznik nr 3
OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ
Oświadczam, że nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
.................................................................................
Podpis/ pieczęć
Data wprowadzenia: 2017-05-12 1107 Data upublicznienia: 2017-05-12 Art. czytany: 3772 razy
|
|
» Załączniki 1-3 word - rozmiar: 17468 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Załączniki 1- 3 pdf - rozmiar: 348839 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
Wiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek Autor dokumentu: Bożena Tuśnio
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Gminy Łączna
Czerwona Górka 1B
26 - 140 Łączna
tel. 041/25 - 48 - 960
fax. 041/25-48-977
Godziny otwarcia:
Poniedziałek
7.30-16.00
Wtorek - Czwartek
7.30-15.30
Piątek
7.30-15.00
Kasa czynna:
poniedziałek - piątek
8.00-13.30
ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
Starostwo Powiatowe
w Skarżysku-Kamiennej
www.spskarzysko.bip.doc.pl
Dziennik Ustaw
http://dziennikustaw.gov.pl
Monitor Polski
http://monitorpolski.gov.pl
|
|
|