(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» OBWIESZCZENIE Gminnej Komisji Wyborczej w Łącznej z dnia 30 września 2022 r.
» UCHWAŁA Nr XLI/250/2022 Rady Gminy Łączna z dnia 27 września 2022r.
» UCHWAŁA NR XLI/249/2022 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 27 września 2022 r.
» UCHWAŁA Nr XLI/248/2022 Rady Gminy Łączna z dnia 27 września 2022r.
» UCHWAŁA Nr XLI/247/2022 Rady Gminy Łączna z dnia 27 września 2022r.
  • Przetargi
  • 2019
  • ZAPYTANIE OFERTOWE: Dostawa i montaż urządzeń zielonej sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łącznej, msc. Kamionki 63, 26-140 Łączna

    ZAPYTANIE OFERTOWE

    dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.


    Nazwa zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń zielonej sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łącznej, msc. Kamionki 63, 26-140 Łączna na działce gruntu nr ewid. 1003 obręb 01 Czerwona Górka, gmina Łączna.

    Zamawiający: Gmina Łączna
    Kamionki 60
    26-140 Łączna, Polska
    NIP: 663 18 67 303
    REGON: 291010180
    Tel: +48 41 25 48 960
    Fax: +48 41 25 48 977
    http://www.uglaczna.bip.doc.pl/
    [email protected]


    Gmina Łączna zaprasza do złożenia oferty na dostawę i montaż urządzeń zielonej sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łącznej, msc. Kamionki 63, 26-140 Łączna na działce gruntu nr ewid. 1003 obręb 01 Czerwona Górka.
    Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach:
    Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020 dla projektu pn. Modernizacja Infrastruktury sportowej oraz zakup nowoczesnego wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do placówek edukacyjnych z terenu Gminy Łączna w ramach Działania 7.4 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej” .

    Wspólny słownik zamówień (CPV)
    Roboty w zakresie wykonania nawierzchni placu zabaw - CPV 45233000-9
    Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw - CPV 45.11.27.23-9
    Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji - CPV 45.22.38.00-4

    I. Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
    Projekt zakłada budowę placu zabaw o kształcie wieloboku. W obrębie placu zlokalizowane zostaną urządzenia do zabawy, a także ławki, kosze na śmieci i tablica informacyjna. Nawierzchnia będzie zróżnicowana w zależności od strefy funkcjonalnej. W miejscu lokalizacji urządzeń wymagających
    bezpiecznej strefy amortyzującej upadki będzie to piasek, przy pozostałych urządzeniach trawa.

    Plac zabaw będzie wyposażony w następujące urządzenia:
    1. Balans
    2. Przeplotnia
    3. Równoważnia
    4. Zestaw rekreacyjno-gimnastyczny
    5. Przeplotnia podwójna
    6. Ławki pochylnie
    7. Słupy linowe + liany
    8. Karuzela
    9. Bal pochyły
    10. Huśtawka podwójna
    11. Kamienny stół do tenisa stołowego
    12. Zestaw pociąg
    13. Ścianka wspinaczkowa
    14. Drążek gimnastyczny potrójny
    15. Bujak 2 kpl
    16. Piaskownica
    17. Zadaszone miejsce do prowadzenia zajęć, np. altana
    18. Ławka z oparciem 2 kpl
    19. Ławka bez oparcia 3 kpl
    20. Stolik z drewna
    21. Kosz na śmieci 2 kpl
    22. Regulamin zielonej Sali gimnastycznej


    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej załączonej do niniejszego zapytania.
    Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw oraz nawierzchnię należy fundamentować i instalować zgodnie z normami PN-EN 1176/2009, PN-EN 1177/2009 oraz zaleceniami producenta i kartami technicznymi. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw wraz z
    nawierzchnią muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi.

    UWAGA! W załączniku do zapytania ” Dokumentacja projektowa Zamawiający przedstawił przykładowy wygląd oraz parametry w jakich należy utrzymać elementy wyposażenia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza nieznaczne odchylenia w parametrach jak również zmianę w wyglądzie, kolorystyce elementów wyposażenia.
    Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie wyposażenia nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie nazw Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „równoważnych', gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma równe lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe oraz atest.

    Wszystkie zestawy powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany zestaw nie może być wcześniej używana. Wszystkie zestawy powinny zawierać atesty, certyfikaty itp..

    Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych zestawów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem i montażem na koszt własny.

    II. Podwykonawstwo
    Zamówienie może być realizowane przy udziale podwykonawców. Podwykonawcom mogą być powierzone wszystkie elementy wyszczególnione w ofercie.

    III. Termin realizacji zamówienia: 30 września 2019 r.

    IV. Forma wynagrodzenia: ryczałtowe

    V. Okres gwarancji: 36 miesięcy



    VI. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
    Krzysztof Pastuszka 41 25 48 973
    Sylwia Jaworska 41 25 48 964
    Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia można otrzymać w godz. od 08:00 do 14:30 w siedzibie Zamawiającego. W ramach informacji telefonicznych zamawiający postępowanie nie udziela informacji wyjaśniających zapisy SIWZ, telefonicznie udzielane są jedynie informacje o charakterze organizacyjnym np.: jak można zadać pytanie do prowadzonego postępowania, czy było zadane pytanie na określony temat i gdzie można znaleźć udzieloną odpowiedz.

    VII. Kryteria oceny ofert:
    Kryterium: cena – 100%
    Cenę za przedmiot Zamówienia Wykonawca przedstawi w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo oraz słownie z wyodrębnianiem należnego podatku VAT – dla całości zamówienia.

    VIII. KRYTERIA DOSTĘPU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (ocena spełnia/nie spełnia) ORAZ WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH DLA POTWIERDZENIA ICH SPEŁNIENIA:
    1. Warunki wymagane od Wykonawców – o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania odpowiedniego poziomu wiedzy i doświadczenia koniecznych do wykonania zamówienia
    2. O udzielenie zamówienia nie może ubiegać się Wykonawca, wobec którego jest prowadzone postępowanie likwidacyjne, upadłościowe lub naprawcze, jak również który pozostaje pod zarządem komisarycznym w świetle obowiązujących przepisów prawa polskiego. W celu potwierdzenia spełniania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

    IX. Miejsce sposób i termin składania ofert
    Ofertę należy sporządzić w języku polskim w sposób zgodny z treścią formularza załączonego do zapytania i złożyć do dnia 05 sierpnia 2019 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego (sekretariat), bądź przesłać w formie
    zeskanowanego dokumentu na w/w adres e-mail bądź pocztą na w/w adres.

    Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do reprezentacji.
    Oferty złożone przed upływem terminu otwarcia mogą zostać zmienione lub wycofane. Zmiany lub wycofania dokonuje się poprzez złożenie stosownego oświadczenia woli w formie pisemnej poprzez ich doręczenie pod adres Zamawiającego. Zmiany zostaną dołączone do oferty.
    X. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od daty terminu składania ofert.
    XI. Odrzuceniu podlegają oferty, które:
    a) Są złożone przez wykonawców podlegających wykluczenia z postępowania.
    b) Nie spełniają kryteriów dostępu niniejszego Zapytania ofertowego.
    c) Ich treść nie odpowiada treści Zapytania.
    d) Są niezgodne z przepisami prawa.
    e) Podlegają unieważnieniu na podstawie przepisów prawa.
    O odrzuceniu ofert Zamawiający zawiadomi wykonawców w piśmie informującym o wyniku postępowania.


    Data wprowadzenia: 2019-07-19 1319
    Data upublicznienia: 2019-07-19
    Art. czytany: 1456 razy

    » Załączniki - rozmiar: 2565388 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Romuald Kowaliński
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna