(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Postanowienie Nr 352/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach z dnia 19 kwietnia 2024r.
» Sprawozdania z badań wody na ujęciach: Klonów, Jamno, Zalezianka z dnia 12.04.2024r.
» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Łączna za rok 2023
» Zarządzenie Nr 15/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 11 kwietnia 2024r.
» Zarządzenie Nr 14/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 4 kwietnia 2024r.
  • Przetargi
  • 2020
  • Pytania i odpowiedzi dotyczące ogłoszenia przetargu na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Łączna...

    Łączna, dn. 29.04.2020r.
    Informacja dla Wykonawców
    Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Łączna oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych PSZOK wraz z jego doposażeniem” (znak postępowania: T.271.3.2020.SJ)

    Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) udziela odpowiedzi na zadane pytania oraz modyfikuje treść SIWZ:

    1. Zgodnie z punktem VI a) SIWZ Zamawiający wymaga wykazania się zezwoleniem na transport odpadów, o którym mowa w ustawie o odpadach. W Rozdziale 13 w pkt. III ppkt 1.12 Zamawiający wskazał, że Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach. Zezwolenie na transport odpadów wydawane na podstawie ustawy o odpadach pozostawały ważne do czasu uzyskania wpisu do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami, jednak nie dłużej niż do 24 lipca 2018. Po tym terminie wszystkie wydane zezwolenia na transport odpadów stały się nieaktualne. Wraz z utworzeniem 24 stycznia 2018 roku Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie transportu odpadów muszą uzyskać wpis do ww. rejestru.

    2. Zgodnie z Rozdziałem 2 pkt 8) Zamawiający wymaga gospodarowania odebranymi odpadami w sposób zapewniający wywiązanie się Gminy z obowiązków nałożonych w rozporządzeniach wydanych na podstawie art. 3b i art. 3c ust. 2 ustawy z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z póż. zm.):
    • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia oraz odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167)
    • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r., poz. 2412).
    - W związku z faktem, że wykonawca nie jest odpowiedzialny na gruncie obowiązujących przepisów za osiąganie przez Gminę Łączna poziomu odzysku odpadów komunalnych wnosimy o wykreślenie w pkt 8. SIWZ. Zgodnie z treścią art. 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach jest to zadanie własne Gminy.
    - Wnosimy o wykreślenie z §7 ust. 1 pkt 9 Umowy. Wykonawca nie może odpowiadać za poziomy recyklingu Gminy Łączna.

    W związku z powyższym proszę o wyjaśnienie i ewentualną zmianę treści SIWZ.

    Odpowiedź 1:
    Zamawiający dokonuje wykreślenia: ppkt 1.12 Rozdział 13 pkt. III SIWZ

    Odpowiedź 2:
    - Zamawiający dokonuje wykreślenia pkt. 8 Rozdział 2 SIWZ
    - Zamawiający dokonuje wykreślenia pkt. 8 i 9 z §7 ust. 1 Umowy
    Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ wraz załącznikami.
    Termin składania ofert pozostaje bez zmian.
    Aktualna treść dokumentów zostaje zamieszczona na stronie internetowej w dniu 29.04.2020 r.


    Data wprowadzenia: 2020-04-29 1010
    Data upublicznienia: 2020-04-29
    Art. czytany: 2028 razy

    » SIWZ+załączniki - rozmiar: 1020928 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Romuald Kowaliński
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna