(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Rejestr dziennych opiekunów
» INFORMACJA O NABORZE na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Łączna
» Harmonogram odbioru odpadów komunalnych za miesiąc styczeń 2025 r.
» informacja o naborze - dzienny opiekun
» zarządzenie nr 67/2024 z dn. 16.12.2024
  • Przetargi
  • 2012r.
  • Przetarg nieograniczony na Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 160 000,00 PLN dla Gminy Łączna.

    Przetarg nieograniczony na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 160
    000,00 PLN dla Gminy Łączna.
    Numer ogłoszenia: 392496 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
    OGŁOSZENIE 0 ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I.1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Łącznej, ul. Kamionki 60, 26-140 łączna, woj. świętokrzyskie, tel.041 2548960, faks 041 2548977.
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglaczna.bip.doc.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    11.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w
    wysokości 1 160 000,00 PLN dla Gminy Łączna..
    11.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    11.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu w wysokości 1 160 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy związanego z realizacją wydatków majątkowych, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów .
    11.1.4) Czy przewiduje sie Udzielenie zamówień uzupełniających: nie
    11.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11 30 00-5
    11.1.6) Czy dopuszcza sie złożenie oferty częściowej: nie.
    11.1.7) Czy dopuszcza sie złożenie oferty wariantowej: nie
    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2022
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
    FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1 )WADIUM
    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
    III.2) ZALICZKI
    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
    SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
    prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Wykonawcy winni posiadać uprawnienia do wykonywania działalności bankowej, określone w
    ustawie z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe ( Dz. U. z 2002r.,Nr 72, poz.665 z późn. zm.). Ocena
    spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów.
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełnienia tego
    warunku nastąpi na podstawie złożonego Zał. nr 2 do SIWZ.
    III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego
    warunku nastąpi na podstawie złożonego Zał. nr 2 SIWZ.
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego
    warunku nastąpi na podstawie złożonego Zał. nr 2 SIWZ.
    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego
    warunku nastąpi na podstawie złożonego Zał. nr 2 SIWZ.
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ
    WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
    ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
    przedłożyć:
    • koncesje, zezwolenie lub licencję
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
    należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
    celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
    wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
    stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy
    111.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej, przedkłada:
    111.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
    potwierdzający, ze:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
    miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o Udzielenie zamówienia albo składania ofert
    III.6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4) albo w pkt. III.5)
    1) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowania wykonawcy w postępowania i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we własnym rejestrze.
    2) Wykonawca dołączy harmonogram spłaty kredytu, zawierający wyliczenie kosztów obsługi kredytu.
    3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ( art. 23 ustawy- Pzp) przez dwóch lub więcej
    Wykonawców- należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: a) ofertą oraz
    dokumenty i oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22ust.1 ustawy - Pzp należy złożyć w imieniu całego konsorcjum ( dokumenty traktowane jako wspólne), b) dokumenty i oświadczenia dot. niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -Pzp składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym.
    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tyko dla wykonawców, u których ponad 50 pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku: 1) zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego, spowodowanej przez zwiększone wydatki na usuniecie skutków klęsk żywiołowych, bądź innej podobnej okoliczności, lub załamaniem dochodów budżetu przez pogorszenie sytuacji gospodarczej. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu o czas oznaczony oraz zmniejszenie wysokości rat. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku przesunięcia terminu spłaty kredytu oprocentowanie będzie naliczane według zasad określonych w ofercie. Z tytułu przesunięcia terminu spłaty oraz zmniejszenia wysokości rat Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji. 2) zmiany harmonogramu spłat rat kapitałowych w sytuacji wcześniejszej częściowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 3) zmiany innych postanowień umownych w sytuacjach niemożliwych do przewidzenia w dniu podpisania umowy.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
    zamówienia: www.uglaczna.bip.doc.pl
    Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Łączna Kamionki 60 26- 140 Łączna woj. świętokrzyskie sekretariat Urzędu Gminy.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Łączna Kamionki 60 26-140 Łączna woj. świętokrzyskie sekretariat Urzędu Gminy.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o Udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



    Data wprowadzenia: 2012-10-11 1403
    Data upublicznienia: 2012-10-11
    Art. czytany: 5162 razy

    » SIWS-2012 przet.kredyt.doc - rozmiar: 123392 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Marcin Moćko
    Autor dokumentu: Joanna Kopytek
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna