(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdania z badań wody na ujęciach: Klonów, Jamno, Zalezianka z dnia 12.04.2024r.
» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Łączna za rok 2023
» Zarządzenie Nr 15/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 11 kwietnia 2024r.
» Zarządzenie Nr 14/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 4 kwietnia 2024r.
» Zarządzenie Nr 13/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 29 marca 2024r.
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE: Młodszy Referent ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii w Urzędzie Gminy Łączna

    WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE

    1. Stanowisko pracy:
    Młodszy Referent ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii w Urzędzie Gminy Łączna.

    2. Wymagania niezbędne:
    Spełnianie wymagań z art. 6 ust. 1 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych,

    3. Wymagania dodatkowe:
    a) obsługa pakietów MS Office,
    b) umiejętności organizacyjne, kreatywność, obowiązkowość,
    c) preferowany kandydat z:
    - ogólną znajomością spraw i zagadnień prawnych dotyczących zakresu
    obowiązków lub stażem pracy na stanowisku związanym z realizacją podobnych zadań,
    - wykształceniem wyższym – resocjalizacja.

    4. Zakres obowiązków (czynności) na zajmowanym stanowisku:
    1. przeprowadzanie analizy problemów związanych z uzależnieniami oraz sposobów ich rozwiązywania.
    2. prowadzenie spraw związanych z działalnością Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii tj. m.in. :
     przyjmowanie i załatwianie wniosków o objęcie leczeniem osób uzależnionych od alkoholu.
     sporządzanie programów i harmonogramów z zakresu profilaktyki i przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii.
     koordynowanie realizacji harmonogramów z zakresu profilaktyki i przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii.
     sporządzanie wniosków o dokonanie zmian w programie profilaktyki i przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii.
     sporządzanie sprawozdań i analiz finansowo-rzeczowych z wykonania programów i harmonogramów.
    3. prowadzenie działalności profilaktycznej, informacyjnej i edukacyjnej dla mieszkańców miasta w zakresie problematyki uzależnień.
    4. kontrola punktów sprzedaży napojów alkoholowych pod względem przestrzegania przepisów zawartych w ustawie
    o wychowaniu w trzeźwości i przeciw alkoholizmowi,
    5. aktywny udział w pracach Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego.

    5. Warunki pracy:
    a) wymiar czasu pracy: 1/2 etatu,
    b) miejsce pracy: Urząd Gminy Łączna : Wydział Organizacyjno - Obywatelski,
    c) po umowie na czas określony możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.

    6. Wymagane dokumenty:
    a) list motywacyjny,
    b) CV (życiorys),
    c) kserokopie świadectw pracy,
    d) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
    e) oryginał kwestionariusza osobowego,
    f) oświadczenie o niekaralności,

    Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. )”.

    Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Młodszego Referenta ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii w Urzędzie Gminy Łączna” drogą pocztową lub osobiście w sekretariacie Urzędu do dnia 21 stycznia 2013r. do godz. 15.00
    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

    Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.
    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
    tel. 041 2548 961 , kom. 691 399 473 ”


    Data wprowadzenia: 2013-01-08 1315
    Data upublicznienia: 2013-01-08
    Art. czytany: 3490 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Mirosław Kopytek
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna