(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt UCHWAŁA NR .......... RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia ............ 2022 r.
A» Projekt UCHWAŁA NR .......... RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia ............ 2022 r.
A» Projekt UCHWAŁA NR .......... RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia ............ 2022 r.
A» Projekt UCHWAŁA NR .......... RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia ............ 2022 r.
A» Projekt UCHWAŁA NR .......... RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia ............ 2022 r.
  • Jednostki organizacyjne
  • Zakład Gospodarki Komunalnej w Łączna
  • Przetargi
  • Przetarg nieograniczony: Dostawa paliwa opałowego- ekogroszku w ilości 150 ton

    Ogłoszenie o zamówieniu
    Dostawy
    Dostawa paliwa opałowego- ekogroszku w ilości 150 ton
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
    1.1.) Rola zamawiającego
    Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
    1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCZNEJ
    1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292907512
    1.5) Adres zamawiającego
    1.5.1.) Ulica: 115
    1.5.2.) Miejscowość: Łączna
    1.5.3.) Kod pocztowy: 26-140
    1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
    1.5.5.) Kraj: Polska
    1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
    1.5.7.) Numer telefonu: 412548465
    1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
    1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgklaczna.pl
    1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
    terytorialnego
    1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
    SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
    2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
    Zamówienia publicznego
    2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
    2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
    Dostawa paliwa opałowego- ekogroszku w ilości 150 ton
    2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15214f73-16f0-11ed-b950-8227d40187e8
    2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295615/01
    2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
    2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08 10:32
    2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
    2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
    2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
    Europejskiej: Nie
    2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
    Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
    SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
    3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
    https://www.uglaczna.bip.doc.pl
    Ogłoszenie nr 2022/BZP 00295615/01 z dnia 2022-08-08
    2022-08-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
    3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
    3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
    oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
    3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
    wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.uglaczna.bip.doc.pl
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
    zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod
    adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
    elektronicznej [email protected]
    3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie
    dostępne: https://www.uglaczna.bip.doc.pl
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
    budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
    3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
    3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
    polski
    3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
    (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
    sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO):
    1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej,
    z siedzibą: Łączna 115, 26 - 140 Łączna, e-mail: [email protected], tel.: 41 2548465, reprezentowany przez Marka Waikowicza
    2. Z Inspektorem ochrony danych (IOD) mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych
    osobowych poprzez adres e-mail [email protected]
    3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą
    prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, czyli niezbędność wykonania obowiązku prawnego
    ciążącego na Administratorze, a także ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i ustawa z dnia 14 lipca 1983
    r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
    4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą przetwarzane przez okres 5 lat
    od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
    5. Państwa dane osobowe mogą być przekazane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady
    postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej,
    może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach.
    6. Ponadto Państwa dane mogą być udostępnione następującym kategoriom odbiorców danych:
    a. organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy
    publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa,
    b. podmiotom świadczącym usługi niezbędne do realizacji przez Administratora zadań, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym
    wsparcie techniczne lub organizacyjne.
    7. Na każdym etapie przetwarzania przez Administratora danych, mają Państwo prawo do:
    a. dostępu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych przez nas danych oraz uzyskania kopii tych
    danych,
    b. modyfikacji i poprawienia swoich danych, w tym, jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania - do ograniczenia ich
    zakresu przetwarzania;
    c. wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych.
    8. Ponadto każdej osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych
    Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    9. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być
    warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
    4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
    4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
    4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
    4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
    Ogłoszenie nr 2022/BZP 00295615/01 z dnia 2022-08-08
    2022-08-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
    4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
    4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150 ton paliwa opałowego, typu ekogroszek, do siedziby Zakład Gospodarki
    Komunalnej Łączna 115
    4.2.6.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-01 do 2023-04-30
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
    budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert
    4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
    • Cena 90%
    • Termin płatności 10%
    • Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował się również okresem zwiększonym do 90 dni terminu płatności za wystawianą
    fakturę.
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 90
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium:
    inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
    4.3.6.) Waga: 10
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
    kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
    5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
    5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
    5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy wraz z ofertą złożą następujące dokumenty:
    • Formularz Ofertowy którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
    • Oświadczenie dotyczące o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 5
    • Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4
    • Projekt umowy załącznik nr 3
    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu gospodarczego w
    zakresie objętym zamówieniem.
    5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
    5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
    SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
    6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
    6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
    Ogłoszenie nr 2022/BZP 00295615/01 z dnia 2022-08-08
    2022-08-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
    6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
    6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
    6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
    sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
    SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
    7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
    7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
    7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
    zamówienia: Nie
    SEKCJA VIII – PROCEDURA
    8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-17 11:00
    8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: /zgklaczna/SkrytkaESP
    8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-17 12:00
    8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
    Ogłoszenie nr 2022/BZP 00295615/01 z dnia 2022-08-08
    2022-08-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy


    Data wprowadzenia: 2022-08-08 1246
    Data upublicznienia: 2022-08-08
    Art. czytany: 238 razy

    » SWZ - rozmiar: 604273 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załączniki do SWZ - rozmiar: 99520 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Marek Walkowicz
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna