(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zarządzenie Nr 30/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 19 czerwca 2024r.
» Zarządzenie Nr 29/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 18 czerwca 2024r.
» Zarządzenie Nr 28/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 14 czerwca 2024r.
» Zarządzenie Nr 27/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 14 czerwca 2024r.
» Zarządzenie Nr 26/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 6 czerwca 2024r.
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO URZĘDNICZE

    referent ds. gospodarki odpadami komunalnymi

    OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM
    ORAZ O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    WÓJT GMINY ŁĄCZNA
    informuje o wolnym stanowisku urzędniczym oraz ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze : referent ds. gospodarki odpadami komunalnymi


    1. Nazwa i adres jednostki :
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1 B.
    26-140 Łączna

    2. Określenie stanowiska :
    referent ds. gospodarki odpadami komunalnymi

    3. Wymagania niezbędne :
    Kandydatem na stanowisko urzędnicze może być osoba , która :
    1) jest obywatelem polskim;
    2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
    publicznych ;
    3) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na
    tym stanowisku ;
    4) posiada wykształcenie średnie i co najmniej 2 - letni staż pracy w jednostkach
    samorządu terytorialnego;
    5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

    4. Wymagania dodatkowe:
    - znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych z zakresu ustaw :
    - o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
    - o samorządzie gminnym,
    - o pracownikach samorządowych,
    - Kodeksu postępowania administracyjnego
    oraz dobra znajomość i umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office.
    Preferowany kandydat z wykształceniem wyższym.


    5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
    - prowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnych na terenie Gminy Łączna,
    - obsługa systemu informatycznego obsługującego system gospodarki odpadami komunalnymi,
    - stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi;
    - współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja,
    - współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, opracowanie SIWZ do zamówienia;
    - przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi,
    - kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych, pozbywania się nieczystości płynnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łączna (w tym sprawdzanie stanu faktycznego w terenie),
    - współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
    - planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami,
    - prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców Gminy,
    - opracowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
    - prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie projektów decyzji w zakresie realizowania obowiązków wynikających z regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łączna,
    - przyjmowanie i prowadzenie weryfikacji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
    - realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,
    - monitoring prawidłowości realizacji umowy na wywóz odpadów komunalnych, przez przedsiębiorcę (zgodność z harmonogramem, odbiór odpadów z PSZOK, odbiór odpadów wielkogabarytowych, prawidłowość wystawianych sprawozdań kwartalnych oraz kart odpadów i realizacji pozostałych obowiązków wynikających z umowy),
    - prowadzenie spraw dotyczących wyrobów zawierających azbest,
    - prowadzenie spraw dotyczących zakłócania stosunków wodnych,
    - prowadzenie całokształtu spraw dot. obowiązków energetyka gminnego,
    - uczestniczenie w pracach komisji przetargowej,
    - przygotowywanie dokumentacji przetargowej,
    - opracowywanie i prowadzenie dokumentacji postepowania o udzielenie zamówienia publicznego,
    - przesyłanie drogą elektroniczną ogłoszeń o zamówieniach publicznych do publikacji, przekazywanie dokumentacji przetargowej
    - pracownikowi odpowiedzialnemu za stronę BIP Urzędu Gminy, publikacja ogłoszeń o zamówieniach publicznych poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń,
    - sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert
    - złożonych w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno – prawnym i spełniania przez wykonawców wymaganych warunków dla potrzeb Komisji przetargowej,
    - przedkładanie członkom Komisji Przetargowej i Wójtowi dokumentów dotyczących przeprowadzonego postepowania o zamówienie publiczne do zatwierdzenia,
    - sporządzanie dla potrzeb Wójta okresowych informacji z wykonanych zamówień,
    - przygotowywanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych na potrzeby prezesa UZP i przedkładanie ich Kierownikowi Wydziału,
    - branie czynnego udziału w załatwianiu odwołań, protestów, interwencji, interpelacji, skarg, wniosków zgłaszanych do Wójta w zakresie objętym zadaniami stanowiska,
    - przygotowywanie projektów umów, aneksów umów zawartych w trybie Ustawy Pzp,
    - przygotowywanie Planu Zamówień i przedkładanie go Kierownikowi Wydziału,
    - dbanie o terminowe zwroty wadium dla prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez Urząd Gminy,
    - dbanie o prawidłowe prowadzenie zakupów w ramach prowadzonych zadań, w tym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
    - wydatkowanie środków publicznych, terminowe opisywanie zleceń, umów i rachunków,
    - sporządzanie na żądanie przełożonych sprawozdań i analiz dotyczących spraw objętych zakresem czynności,
    - sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu zadań stanowiska,
    - przygotowanie odpowiedzi na wnioski o udzielenia informacji publicznej dotyczącej zakresu działania stanowiska,
    - współpraca ze stanowiskiem ds. pozyskiwania i rozliczania środków pomocowych oraz z pozostałymi pracownikami wydziału w zakresie zadań realizowanych przez wydział,
    - współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi wydziałami,
    - uczestniczenie w przekazaniach placów budów, nadzór nad inwestycjami i komisyjnych odbiorach wykonanych robót i usług,
    - wykonywanie innych, nie objętych niniejszym, zakresem czynności spraw doraźnych zleconych przez Kierownika Wydziału, Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy.

    6.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :

    a) wymiar czasu pracy: pełny etat,
    b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej - Wydział Techniczny, I piętro,
    c) bardzo dobre warunki pracy - praca jednozmianowa,
    d) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    e) obsługa bezpośrednia interesantów ,
    f) występują bariery architektoniczne w dostępie do pomieszczeń biurowych,
    g) budynek jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (z wyłączeniem windy);
    h) możliwość dokształcania i podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych,
    i) wynagrodzenie wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Łącznej – dopuszcza się możliwość negocjacji wynagrodzenia.
    j) w przypadku udokumentowanego doświadczenia na tożsamym stanowisku możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony.

    6a. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w tut. Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

    7.Wymagane dokumenty :
    1) list motywacyjny ;
    2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
    3) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego ;
    4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    5) kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku , gdy kandydat jest zatrudniony u innego pracodawcy;
    6) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem );
    7) oświadczenie ,że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz , że korzysta z pełni praw publicznych;
    8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach ;
    10) oświadczenie kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Urzędzie Gminy Łączna dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną RODO.

    W/w dokumenty i oświadczenia winny być odręcznie podpisane przez kandydata – dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

    8. Termin i miejsce składania dokumentów :

    Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
    z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem :
    „Nabór na wolne stanowisko pracy – referent ds. gospodarki odpadami komunalnymi ” w terminie do dnia 31 maja 2024r. do godz. 12.00 :
    *osobiście – w Sekretariacie Urzędu Gminy Łączna lub
    *pocztą na adres: Urząd Gminy Łączna, Czerwona Górka 1B. 26-140 Łączna

    Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyznaczonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane . O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu .



    Kandydaci spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru (rozmowy kwalifikacyjnej)
    a ich lista zostanie opublikowana na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.


    Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po przeprowadzonym naborze przez :
    - umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Łączna ,
    - opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu.

    Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Łącznej.
    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
    tel. 041 2548 961
    kom.. 691 399 473










    Łączna, dnia 20 maja 2024r.



    Data wprowadzenia: 2024-05-20 1353
    Data upublicznienia: 2024-05-20
    Art. czytany: 749 razy

    » ogłoszenie - rozmiar: 340264 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
    Rejestr zmian:
    2024-05-20
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna