(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja Wójta Gminy Łączna z dnia 27 marca 2024r.
» Zawiadomienie o szkoleniu Obwodowych Komisji Wyborczych w Gminie Łączna
» Zarządzenie Nr 11/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 20 marca 2024r.
» Zaproszenie do składania ofert - remont wieżyczek na Kościele w Łącznej
» Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - Wymiana pokrycia dachowego na Kościele w Łącznej
  • Przetargi
  • 2009r.
  • Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.600.000,00 zł dla Gminy Łączna

    Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
    Zamówienie pn.: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.600.000,00 zł dla Gminy Łączna

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - na usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: w BZP nie obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaczna , Kamionki 60, 26-140 Łączna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 25 48 960, fax. 041 25 48 977
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglaczna.bip.doc.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS
    Główny przedmiot zamówienia – CPV 66.11.30.00-5.
    Udzielenie kredytu w wysokości 2.600.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy związanego z realizacją wydatków majątkowych, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
    1) Kwota kredytu w wysokości 2.600.000,00 PLN (słownie: dwa miliony sześćset tysięcy zł)
    2) Okres kredytowania: do 20 grudnia 2015 r.
    3.Wypłata kredytu – w transzach:
    - 15.09.2009 – 600.000,00 zł,
    - 30.11.2009 – 1.100.000,00 zł,
    - 15.03.2010 – 900.000,00 zł
    Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innych terminach od podanych wyżej jak też rezygnacji z uruchomienia kredytu i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat (poza prowizją przygotowawczą) od wartości z których zamawiający zrezygnował.
    4) Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych, 20 dnia
    każdego miesiąca w wysokości odpowiedniej do wykorzystanego kredytu.
    5) Okres karencji w spłacie kapitału do dnia 20.01.2010 r.
    6) Pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 20.01.2010 r.
    7) Pierwsza spłata odsetek nastąpi w miesiącu uruchomienia kredytu.
    8) Ostatnia spłata raty kapitałowej i odsetek nastąpi 20.12.2015 r.
    9) Spłata rat kapitałowych nastąpi w okresach miesięcznych. Pierwsza rata kredytu w wysokości 36.900,00 zł.+ odsetki, płatna 20.01.2010 r., następne 71 rat po 36.100,00 zł plus odsetki płatne będzie do 20 dnia każdego miesiąca.


    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu w wysokości 2.600.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy związanego z realizacją wydatków majątkowych, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.


    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
    Informacja na temat wadium: Nie wymagane

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU
    2.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
    działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
    z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej 'ustawą',
    Zamawiający żąda, następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonej za
    zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
    1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na
    6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    2) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    2.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez
    Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    Zamawiający żąda następujących dokumentów:
    1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;


    2.3 Ocena spełnienia warunków:
    Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków przez Wykonawców według
    kryterium „spełnia „ lub „nie spełnia”.

    2.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania
    w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

    2.5. Ponadto do oferty należy załączyć następujące oświadczenie:
    1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 i nie wykluczeniu na
    mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
    (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. uglaczna.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Łaczna , Kamionki 60, 26-140 Łączna.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Łaczna , Kamionki 60, 26-140 Łączna -
    Urząd Gminy Łączna.

    IV. 3.5) Otwarcie ofert nastąpi dnia 18-08-2009 r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Łącznej, Kamionki 60, pokój nr 2.
    Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem Zamawiający poda kwotę przeznaczoną na finansowanie zadania. Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cena.


    IV.3.6) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.7) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy


    Data wprowadzenia: 2009-08-06 1515
    Data upublicznienia: 2009-08-06
    Art. czytany: 4211 razy

    » Formularz ofertowy - rozmiar: 40960 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Oświadczenie - rozmiar: 42496 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » SIWZ - rozmiar: 60416 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Umowa - rozmiar: 43008 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna