|
|
|
|
Konkurs na stanowiska urzędnicze
|
|
OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO URZĘDNICZE
referent ds. gospodarki odpadami komunalnymi
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM
ORAZ O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
WÓJT GMINY ŁĄCZNA
informuje o wolnym stanowisku urzędniczym oraz ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze : referent ds. gospodarki odpadami komunalnymi
1. Nazwa i adres jednostki :
Urząd Gminy Łączna
Czerwona Górka 1 B.
26-140 Łączna
2. Określenie stanowiska :
referent ds. gospodarki odpadami komunalnymi
3. Wymagania niezbędne :
Kandydatem na stanowisko urzędnicze może być osoba , która :
1) jest obywatelem polskim;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
publicznych ;
3) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na
tym stanowisku ;
4) posiada wykształcenie średnie i co najmniej 2 - letni staż pracy w jednostkach
samorządu terytorialnego;
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
4. Wymagania dodatkowe:
- znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych z zakresu ustaw :
- o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- Kodeksu postępowania administracyjnego
oraz dobra znajomość i umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office.
Preferowany kandydat z wykształceniem wyższym.
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnych na terenie Gminy Łączna,
- obsługa systemu informatycznego obsługującego system gospodarki odpadami komunalnymi,
- stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi;
- współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja,
- współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, opracowanie SIWZ do zamówienia;
- przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi,
- kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych, pozbywania się nieczystości płynnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łączna (w tym sprawdzanie stanu faktycznego w terenie),
- współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
- planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami,
- prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców Gminy,
- opracowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
- prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie projektów decyzji w zakresie realizowania obowiązków wynikających z regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łączna,
- przyjmowanie i prowadzenie weryfikacji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,
- monitoring prawidłowości realizacji umowy na wywóz odpadów komunalnych, przez przedsiębiorcę (zgodność z harmonogramem, odbiór odpadów z PSZOK, odbiór odpadów wielkogabarytowych, prawidłowość wystawianych sprawozdań kwartalnych oraz kart odpadów i realizacji pozostałych obowiązków wynikających z umowy),
- prowadzenie spraw dotyczących wyrobów zawierających azbest,
- prowadzenie spraw dotyczących zakłócania stosunków wodnych,
- prowadzenie całokształtu spraw dot. obowiązków energetyka gminnego,
- uczestniczenie w pracach komisji przetargowej,
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej,
- opracowywanie i prowadzenie dokumentacji postepowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- przesyłanie drogą elektroniczną ogłoszeń o zamówieniach publicznych do publikacji, przekazywanie dokumentacji przetargowej
- pracownikowi odpowiedzialnemu za stronę BIP Urzędu Gminy, publikacja ogłoszeń o zamówieniach publicznych poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń,
- sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert
- złożonych w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno – prawnym i spełniania przez wykonawców wymaganych warunków dla potrzeb Komisji przetargowej,
- przedkładanie członkom Komisji Przetargowej i Wójtowi dokumentów dotyczących przeprowadzonego postepowania o zamówienie publiczne do zatwierdzenia,
- sporządzanie dla potrzeb Wójta okresowych informacji z wykonanych zamówień,
- przygotowywanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych na potrzeby prezesa UZP i przedkładanie ich Kierownikowi Wydziału,
- branie czynnego udziału w załatwianiu odwołań, protestów, interwencji, interpelacji, skarg, wniosków zgłaszanych do Wójta w zakresie objętym zadaniami stanowiska,
- przygotowywanie projektów umów, aneksów umów zawartych w trybie Ustawy Pzp,
- przygotowywanie Planu Zamówień i przedkładanie go Kierownikowi Wydziału,
- dbanie o terminowe zwroty wadium dla prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez Urząd Gminy,
- dbanie o prawidłowe prowadzenie zakupów w ramach prowadzonych zadań, w tym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- wydatkowanie środków publicznych, terminowe opisywanie zleceń, umów i rachunków,
- sporządzanie na żądanie przełożonych sprawozdań i analiz dotyczących spraw objętych zakresem czynności,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu zadań stanowiska,
- przygotowanie odpowiedzi na wnioski o udzielenia informacji publicznej dotyczącej zakresu działania stanowiska,
- współpraca ze stanowiskiem ds. pozyskiwania i rozliczania środków pomocowych oraz z pozostałymi pracownikami wydziału w zakresie zadań realizowanych przez wydział,
- współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi wydziałami,
- uczestniczenie w przekazaniach placów budów, nadzór nad inwestycjami i komisyjnych odbiorach wykonanych robót i usług,
- wykonywanie innych, nie objętych niniejszym, zakresem czynności spraw doraźnych zleconych przez Kierownika Wydziału, Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy.
6.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :
a) wymiar czasu pracy: pełny etat,
b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej - Wydział Techniczny, I piętro,
c) bardzo dobre warunki pracy - praca jednozmianowa,
d) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
e) obsługa bezpośrednia interesantów ,
f) występują bariery architektoniczne w dostępie do pomieszczeń biurowych,
g) budynek jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (z wyłączeniem windy);
h) możliwość dokształcania i podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych,
i) wynagrodzenie wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Łącznej – dopuszcza się możliwość negocjacji wynagrodzenia.
j) w przypadku udokumentowanego doświadczenia na tożsamym stanowisku możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony.
6a. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w tut. Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
7.Wymagane dokumenty :
1) list motywacyjny ;
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego ;
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku , gdy kandydat jest zatrudniony u innego pracodawcy;
6) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem );
7) oświadczenie ,że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz , że korzysta z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach ;
10) oświadczenie kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Urzędzie Gminy Łączna dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną RODO.
W/w dokumenty i oświadczenia winny być odręcznie podpisane przez kandydata – dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
8. Termin i miejsce składania dokumentów :
Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem :
„Nabór na wolne stanowisko pracy – referent ds. gospodarki odpadami komunalnymi ” w terminie do dnia 31 maja 2024r. do godz. 12.00 :
*osobiście – w Sekretariacie Urzędu Gminy Łączna lub
*pocztą na adres: Urząd Gminy Łączna, Czerwona Górka 1B. 26-140 Łączna
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyznaczonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane . O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu .
Kandydaci spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru (rozmowy kwalifikacyjnej)
a ich lista zostanie opublikowana na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po przeprowadzonym naborze przez :
- umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Łączna ,
- opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Łącznej.
Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
tel. 041 2548 961
kom.. 691 399 473
Łączna, dnia 20 maja 2024r.
Data wprowadzenia: 2024-05-20 1353 Data upublicznienia: 2024-05-20 Art. czytany: 1222 razy
|
|
» ogłoszenie - rozmiar: 340264 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Gminy Łączna
Czerwona Górka 1B
26 - 140 Łączna
tel. 041/25 - 48 - 960
fax. 041/25-48-977
Godziny otwarcia:
Poniedziałek
7.30-16.00
Wtorek - Czwartek
7.30-15.30
Piątek
7.30-15.00
Kasa czynna:
poniedziałek - piątek
8.00-13.30
ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
Starostwo Powiatowe
w Skarżysku-Kamiennej
www.spskarzysko.bip.doc.pl
Dziennik Ustaw
http://dziennikustaw.gov.pl
Monitor Polski
http://monitorpolski.gov.pl
|
|
|